niedziela, 15 września 2013

Wolna niedziela nie dla nich



W naszym kalendarzu wolna niedziela. Niektórzy jednak nie próżnowali.  Paweł, Mateusz i Tadeusz wybrali się na wycieczkę z Vagabundusem.  

 W deszczu o g.7;30 na kołach z Milanówka wyjechał Paweł z Mateuszem do Żyrardowa  gdzie zbierał się  Vagabungus . Tam czekał również Tadzio. 

Deszcz na moment ustąpił , pojechali w las, do Puszczy Bolimowskiej. Pokręcili leśnymi szlakami ok 25 km i dotarli do leśniczówki gdzie mogli się posilić, posłuchać opowieści gospodarza  o puszczy i tutejszych mieszkańcach z okolicznych wiosek  i co nieco się wysuszyć. 


Do Wiskitek trzymali się z Vagabundusem, dalej się odłączyli i wrócili do domu na kołach, już bez deszczu. W nogach zostało 90 km.






6 komentarzy:

  1. i tak trzymać, nie po to Solidarność walczyła o wolne soboty, żeby teraz robić sobie wolne niedziele, ja też nie próżnowałem, wykorzystałem lukę i pojechałem na grzyby i mnie nie zlało

    OdpowiedzUsuń
  2. Adam zaczynaj nabijać opony kolcami w zimę też kręcimy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy, u siebie na działce często widuję jeże. a po za tym po ubiegłorocznej zimie spodobały mi się śnieżne wycieczki

      Usuń
  3. A dla tych co stracili zwiedzanie Południowej Warszawy podrzucam link:
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10201571061945656.1073741836.1450911263&type=1&l=fc9a97b889

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rafał całą relację do Adama ze zdjęciami będzie w kronice wydarzeń , ktoś był z naszej ekipy STR

      Usuń
    2. niestety nikt się nie skusił.

      Usuń