poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Majówka rowerowo -kajakowa

Start 1 maja -pod MCK - godz.9,30
(przewidywana trasa - Błonie, Leszno, Roztoka, Nowy Dwór, Pomiechówek, Cieksyn, Joniec, Sobieski - ok 70 km)
Obiad i zakwaterowanie w przystani kajakowej Kaja w Sobieskach. Link na stronę przystani tutaj.
Sobota spływ kajakowy - start godz.10,00. - trasa spływu ok 16 km (ok. 6 godz.)
Wieczorami ognisko, na miejscu możliwość skorzystania z sauny "ruskiej bani". W niedzielę 3 maja ok.9,30 wyjazd rowerami do Milanówka.
Co zabrać; klapki, ręcznik, rower, parę złotych (opłata na miejscu), kurtkę przeciwdeszczową i dobry humor. A wieczorem w czwartek odmówcie paciorek, żeby nie padało i oby ta kurtka nie była potrzebna.
 Uwaga -  zwolniły się dwa miejsca

7 komentarzy:

  1. w czwartek wieczorem?
    Adaś ja już od soboty zrobiłam się kościółkowa :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam spodenki i kurtka zaimpregnowana. Tylko lipa nie mam nic na buty. Zawsze jakaś reklamówka się znajdzie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  3. Adam czy znasz temat tej imprezy czyli wyścigu w dniu 3 maja w Milanówku podaje link ale za dużo szczegółów to tam nie ma , wiesz coś więcej ????
    http://www.milanowek.pl/aktualnosci.id_2500

    Paweł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://naszosie.pl/2015/04/rusza-57-maly-wyscig-pokoju/

      Usuń
    2. ok czyli przyjadą pojadą i tyle ich widzieli w Milanówku :)

      Usuń
  4. Paweł to jest to o czym Ci mówiłam.
    SZOSOWO :)

    Monia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jestem pod wrażeniem tak wspaniałej wycieczki https://wioselko.pl/

    OdpowiedzUsuń