niedziela, 21 czerwca 2015

Zelazowa Wola

mnie nie było...
ale pojechali, a tak skomponowali.......
Że co, ogólnie rzecz biorąc było nieźle
                                                       Paweł
                                                                             Zrobiliśmy sprint i wygraliśmy z chmurą
                                                                                                                                             Aga
Koncert był, ale nie wiem jaki, byłam na parkingu
                                                                    Monia

Chopin miał większe włosy niż zwykle...
Byliśmy przyparci do blachy...
Korzonka se zasadze...
                                  (cytaty różne)

                                                                                       Ech ta etiuda - Dominik

kto ma zdjęcia z Chopinem? zapraszam

Doszło!
 wariacje na temat pomnika Wielkiego Kompozytora - w trzech odsłonach

9 komentarzy:

  1. Zdjęcia kilku Fryderyków ma Beatka. Wiem bo widziałem. Tadek

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam i czekam na jakiś fajny komentarz od Sylwi a tu cicho:):):)
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiec proszę wycieczka ok prowadzący super skróty tempo super a tak przy okazji pozdrawiam wszystkich i podziękowania dla Pawła-miałam zakończyć sezon juz ale pomyśle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty mi tu nie tutaj o końcu sezonu:)
    Silna babka z Ciebie i do października ma jeździć :)
    Bo medalu nie dostaniesz buahahaha :)
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  5. Monisiu ja dla medalu nie jeżdżę ale jak bym go otrzymała to będzie milo a póki co pomyśle i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. no przeciez to zart :)
    mysle ze zadne z nas nie jezdzi dla lusterka noooo oprocz Domina :):):)

    OdpowiedzUsuń