wtorek, 6 stycznia 2015

Łyżwy i rower

11 stycznia (niedziela) proponuję wyjazd na łyżwy do Mszczonowa. Lodowisko na termach,
jest wypożyczalnia łyżew. (jeździłem 30 lat temu, spróbuję teraz, mamy w grupie fachowca Lidkę, da wskazówki - zapraszam, a córka mi powiedziała że  z jazdą na łyżwach jest jak z jazdą na rowerze, pewnych rzeczy się nie zapomina)

(wstęp 6 zł za godzinę - istnieje możliwość wypożyczenia całego lodowiska za 100 zł) - chętni proszę dać znać na e-maila lub sms),

istnieje również możliwość skorzystania z basenów termalnych.

 Wyjazd na rowerach (ma być ok +2 ) z pod MOK-u Milanówek godz. 10,15
ok 1-2 godz na lodowisku i powrót rowerami.

4 komentarze:

  1. Jestem za.
    Jeśli można dwa słowa, lód na wyłączność, to mniejszy tłok.
    Pytanie dodatkowe, czy na miejscu można wypożyczyć łyżwy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można wypożyczyć łyżwy - 5 zł za godzinę
      Adam

      Usuń
  2. Jeżeli nie będzie tak wiać jak dziś i jeżeli szef w pracy, oraz szefowa w domu pozwolą...... Może uda się same łyżwy ?
    W końcu mam Bródkę, więc na łyżwach powinienem dać radę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesc łyżwiarze i rowerzyści :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Dorota i ja będziemy. jak będzie pogoda na rower , to pojadę rowerem a jak nie , to samochodem. mam nadzieje, ze nikt nie odniesie żadnej kontuzji , bo przed nami długi i ciekawy sezon rowerowy .
    Pozdrawiam i do zobaczenia na lodowisku .Halina

    OdpowiedzUsuń