niedziela, 10 września 2017

Królowa Siepi

Sielpię, czyli Konecki Maraton Rowerowy odpuściliśmy, ale nie wszyscy...

Do Sielpi pojechała nas piątka;  ja, Michał Raszyn, Marian, Andrzej, Leszek i wszyscy pojechaliśmy na 180 km (prawie) - Leszek na 75 km, udało nam się ukończyć trasy. Impreza  super, ja miałam jako jedyna gumę . Pozdrawiamy Opoczno, Tarnów, Konrada i cała resztę. Ja szczególne dziękuje MICHAŁOWI za to ze zdecydował od początku jechać ze mną i Marianowi, którzy jechali ze mną moim tempem, w ogóle czułam się tam jak królewna, dużo by pisać o  całym 3 dniowym wyjeździe.
                                                                                                         Sylwia

Dziękujemy grupce STR za reprezentowanie nas w Sielpi, gratulujemy Sylwi wypełnienia zadania i całej reszcie za jej wsparcie. Do zobaczenia, do wspomnień i do galerii zdjęć.

4 komentarze:

  1. Sylwia, serdeczne gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję Wszystkim ��a w szczególności Sylwii. ..spełniła swoje drugie marzenie �� (zyciówka 180 km )życzę jeszcze wiele takich ����

    OdpowiedzUsuń