niedziela, 15 maja 2022

imieninowa pocztówka 11

 



7 komentarzy:

  1. Zosieńko K tak trzymaj ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochani, bardzo Wam dziękuję!!! Serdecznie pozdrawiam z lotniska, mam nadzieję niedługo znowu do Was dołączyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zośki x 2 mocno pozdrawiam. Solenizantki się spotkały na lotnisku :) jedna trzymała transparent powitalny a druga wracała po 3 m-cach pedałowania po Ameryce Południowej. Świetne z Was Zośki :) buziaki imieninowe.

      Usuń
  4. Dziewczyny wszystkiego najlepszego 🎂

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosie, wszystkiego najlepszego, zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia :) życzy Basia z chłopakami

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochani, kiedy pisałam pierwsze podziękowanie, nawet nie mogłam przypuszczać, że zobaczę Was tak szybko, za kilkanaście minut. Byłam bardzo wzruszona, sprawiliście mi ogromną niespodziankę swoją obecnością na lotnisku. Jesteście naprawdę wyjątkowi! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń